Nočem se učiti

spremenimo N v H

Strunjan, 23.3.2018 17:00 – 20:00 hotel Oleander

Delavnica za starše in otroke

Manja Kristanc & Neva Strel Pletikos

Prijavite se že danes in prihranite!   60,00 EUR 45,00 EUR

Program delavnice
  • Moj otrok nima motivacije za učenje. Kaj lahko storim jaz in kaj moj otrok?

  • Tehnike učenja, načrtovanje in doseganje ciljev.

  • Kako ohraniti stik z odraščajočim otrokom?

Praktična delavnica za starše in otroke

  • Vaje delate skupaj s svojim otrokom
  • Primeri iz prakse
  • Koristno za otroke in starše
  • Primerno za OŠ od 5. do 9. razreda

Sproščena razprava in učinkovite vaje

  • Dogodek vodita izkušeni predavateljici
  • Kaj otroka motivira za učenje
  • Kako ohraniti stik z odraščajočim otrokom
  • Pravila za načrtovanje učnih aktivnosti

Prijetna in dostopna lokacija

  • Strunjan, hotel Oleander
  • 23.3.2018 od 17:00 do 20:00
  • Parkiranje pred hotelom: brezplačno
  • Lokacija na zemljevidu

Želim prejeti obvestilo o naslednji delavnici Nočem se učiti

Vaše ime in priimek*

Vaš elektronski naslov*

Naslov in pošta za račun*

Označite:*
Strinjam se s pogoji uporabe.*

Če povratnega sporočila ne boste našli v vašem glavnem predalu, preverite tudi vsebino drugih predalov, kot na primer Posodobitve / Updates ali Promocije / Promotions.

Manja Kristanc
dipl. pedagog in andragog
Motivacija za učenje je rezultat dela in ne nastane sama od sebe, ne moremo je nekomu dati. Lahko pa se naučimo, kako vzpodbuditi motivacijo v otroku samem, kako postavil realne cilje in uporabiti tehnike za doseganje teh ciljev.
Neva Strel Pletikos
prof. pedagogike in sociologije
Otroci se učinkovito učijo, če živijo v spodbudnem okolju. Takšno okolje lahko ustvarimo sami. Naučimo se uravnotežiti naša pričakovanja z otrokovimi sposobnostmi in jasno postaviti posledice za določeno vedenje.

Prva ura – eni tako, drugi drugače

  • Skupina staršev in skupina otrok
  • Starši: dobre prakse v komunikaciji z otrokom
  • Otroci: kaj je učenje, zakaj s tem odlašamo
  • Praktična organizacija časa in postavitev ciljev

Druga ura – spoznavanje

  • Starši in otroci skupaj
  • Vaja uspešne medsebojne komunikacije
  • Postavljanje ciljev v praksi
  • Vaja za odpravljanje treme

Tretja ura – pogumno naprej

  • Vsi skupaj
  • Tehnike učenja – praktične vaje
  • Sposobnosti in vztrajnost – kako vztrajati?

Pozor!

Zaradi popularnosti besede “delavnica” želimo posebej poudariti, da pri tem dogodku ne gre za masovno predavanje, ampak dejansko za praktično delavnico, kjer udeleženci izvajate konkretne vaje s področja komunikacije in tehnik učenja. Število udeležencev je zato omejeno na največ 20 parov!

Kako razmišljata voditeljici dogodka?

Zakaj otrok nima motivacije za učenje?

Ne da se mi učiti, to je kar nekaj.

Ne da se mi učiti. Kdaj bom to potreboval? Zakaj moram znati vse o francoski revoluciji?
V knjigi Manje Kristanc Moj otrok je brihten, samo učiti se mu ne da, si avtorica zastavi vprašanje: “Ali se nam lahko upravičeno zdi, da je z našim šolskim sistemom nekaj narobe, ker daje prednost poslušnim in ubogljivim, uporne in dominantne otroke pa kaznuje?” Avtorica nadaljuje: “Nekaj počnemo in postanemo motivirani. Dejavnosti sledi motivacija. Ko se spremeni vedenje, se spremeni razmišljanje.”

Poiskala sem vzporednico z mojimi začetki teka. Preden sem začela teči, sem imela v glavi cel kup omejitev in prepričanj. Preteči 10 km se mi je takrat zdelo nedosegljiva razdalja. “Tega jaz preprosto ne zmorem”, je bilo prepričanje v moji glavi.

Pa se je začelo, a potrebno je bilo spremeniti vedenje. Začeti sem morala počasi, po korakih in kilometrih: en kilometer teka, en kilometer hoje, naslednji trening kilometer in pol teka, 500 metrov hoje in … motivacija se je dvigala. Motivacija se je dvigala, ker sem nekaj že dosegla, nekaj že pretekla. Če sem zmogla preteči 5 km, bom zmogla preteči tudi 10 km.

Koliko bom pa danes pretekla?
In naredila sem si načrt teka, beležila pretečene kilometre, najprej 5 km, pa je postal izziv 10 km, potem sem pretekla 21 km.

Tako kot pravi avtorica: s spremembo vedenja, se je spremenila motivacija.

Kako lahko to spoznanje vpliva na otroke, da bi bili bolj motivirani za učenje?
Vedno več povabil dobivam iz šol za izvedbo predavanja z naslovom Moj otrok nima motivacije za učenje. Povedo mi, da so učenci nemotivirani, da jih nič ne zanima, da jim starši omogočajo inštrukcije in tako pridobivajo pozitivne ocene.

Kaj svetujem?

  • Motivacija je odvisna od odnosa. Nikoli ne moremo motivirati drugih ljudi, lahko jim le pomagamo, da odkrijejo svojo motivacijo.” je zapisala Manja Kristanc.
  • Otroci potrebujejo najprej občutek sprejetosti, potem pa pomoč pri postavljanju ciljev in njihovem doseganju. Pomemben je načrt, pomembne so tehnike učenja, pomembni so koraki pri doseganju ciljev.

Ali je vaš odnos z otrokom varen in mu daje občutek sprejetosti?

  • Sprejemanje ne pomeni, da boste prenesli kakršnokoli vedenje otroka. Sprejemanje pomeni, da sprejmete njegova čustva, povprašate po njih. Ne modrujte, postavljajte vprašanja kot na primer: “Pri tem predmetu imaš težavo. Kako jo boš rešil? Kakšen bo prvi korak?” Morda mu pomagate narediti tudi pisni načrt, ki zajema tudi časovni in vsebinski plan. Vi ste tisti, ki nadzorujete izpolnjevanje tega plana, a ne z goro besed in očitkov. Dovolj je ena beseda – če ste vzpostavili dober odnos.
    Kakšen je načrt? Dovolj je spodbuda.
    Otrok mora spremeniti vedenje, način učenja, vztrajati mora pri spremembi. To pomeni, da je najstnik šele v fazi vzdrževanja novo pridobljenih navad. Starši moramo preprosto zahtevati in vztrajati pri tem, da otrok dela naslednje korake, pa naj bodo to urejeni zvezki, 10 minut branja na dan ali redno pisanje domačih nalog. Starši moramo vztrajati, da bo otrok vztrajal in osvojil novo navado.
  • Starši moramo tudi 100 % verjeti to, kar govorimo. Ključna spretnost, ki pa je starši pogosto nimajo razvite, je poslušanje – brez komentarjev, brez presojanja, brez nasvetov. Samo vztrajamo pri izpolnjevanju načrta. Če ni rezultata, vajo ponovimo.
  • Z otrokom se pogovarjajmo tako, da nam bo povedal to kar si želi ali misli, ne pa tega, kar si mi želimo slišati.
  • Dober odnos z otrokom je potrebno nenehno graditi.
In zopet se vračam na začetek – za otroka si je potrebno vzeti čas in v odnos z otrokom je potrebno vlagati čas.

Neva Strel Pletikos in avtorica knjige Moj otrok je brihten, samo učiti se mu ne da, sva združili moči.

Vabiva vas na edinstveno delavnico v Sloveniji. Trajala bo 3 ure, vabljeni ste starši z otroki, ki obiskujejo osnovno šolo od 5. razreda dalje.

Na delavnici se boste naučili kako ohraniti stik z otrokom, saj ga lahko zaradi “šole” popolnoma izgubimo. Naučili se boste, kako učinkovito komunicirati z otrokom, da bo prevzel odgovornost za šolo na svoja ramena. 
Otroci se bodo na delavnici naučili načrtovanja dela, načrtovanja svojih aktivnosti in postavljanja ciljev. Saj veste, tudi vrhunski športniki imajo do potankosti načrtovane treninge in jasno postavljene cilje. Naj vas ne skrbi – otrokom na naših delavnicah nikoli ni dolgčas.

V tretjem delu boste spoznali nekaj učinkovitih tehnik učenja. Saj se vendar ne učimo matematike na enak način kot zgodovino, kajne?

Vabljeni na delavnico v Strunjan, v hotel Oleander in sicer 23. 3. 2018 od 17.00 do 20.00 ure.
Delavnico bova vodil Manja Kristanc, univ. dipl. pedagog in andragog ter Neva Strel Pletikos, prof. pedagogike in sociologije.

Več informacij na www.manja360.si in na www.cor.si.

Prijave sprejemava s pomočjo kontaktnega obrazca ali na elektronski naslov: manja@manja360.si. Število mest je omejeno, zato pohitite s prijavo. Naložba v odnos z vašim otrokom je ob zgodnji prijavi 45,00 evrov za par. Ni veliko za dogodek, ki lahko izboljša odnose v družini in odnos otroka do učenja. Toplo vabljeni.