Razred učencev z različnimi potrebami

& jaz 😏

Ljubljana, 21.4.2018 9:00 – 15:00 M Hotel

Delavnica za učitelje

Manja Kristanc & Neva Strel Pletikos

Prijavite se čim prej!   80,00 EUR / 115,00 EUR

Program delavnice
  • Učencev in staršev ne morem spremeniti – kako naj torej spremenim svoj odnos do drugih?

  • Kako do virov moči v sebi? Kako ustvarim in ohranim avtoriteto?

  • Obnovimo znanje o učnih tehnikah ter o učnih, spoznavnih in zaznavnih stilih, motivatorjih in učinkovitih vzgojnih načrtih

Seminar za učitelje

  • Učinkovito reševanje težav v šoli
  • Učinkovita komunikacija, avtoriteta
  • Učne tehnike, stili, motivacija
  • Osebnostna rast

Sproščena razprava in učinkovite vaje

Prijetna in dostopna lokacija

Prijava na delavnico Razred učencev z različnimi potrebami & jaz

Vaše ime in priimek*

Vaš elektronski naslov*

Naslov in pošta za račun* (ali naslov šole)

Označite:*
Strinjam se s pogoji uporabe.*

Če povratnega sporočila ne boste našli v vašem glavnem predalu, preverite tudi vsebino drugih predalov, kot na primer Posodobitve / Updates ali Promocije / Promotions.

Manja Kristanc
dipl. pedagog in andragog
Skupaj bomo obnovili znanje o učinkovitih tehnikah učenja in o vzpodbujanju aktivnega učenja. Dolgočasna besedila v učbeniku bomo poskušali približati sodobnemu otroku. Pregledali bomo različne stile zaznavanja, spoznavanja in učenja ter preverili, kako lahko dvignemo kakovosti poučevanja.
Neva Strel Pletikos
prof. pedagogike in sociologije
Pogovorimo se o tem, kako si lahko konkretno organizirate čas, da ne boste izgoreli. Preverimo, ali obstajajo načini za to, da določene težave prepustimo učencem in njihovim staršem, ker jih bodo sami bolje in uspešneje reševali? Naučili se bomo prepoznati čigave so težave ter spoznali, kako lahko resnično poskrbimo zase in za svoje zdravje.
Kako poučevati v razredu, v katerem imam številne učence z različnimi potrebami? Imam nadarjene učence, učenca z ADHD, čustveno-vedenjsko težavnega učenca… In kako naj pri tem ne pozabim nase?

Ste pripravljeni narediti nekaj za to, da boste resnično poskrbeli zase in dosegli spremembe?

Na seminarju boste učitelji ozavestili:

  • da lahko spremenite samo svoj odnos do drugih, ne morete pa spremeniti učencev ali staršev,
  • da ste odgovorni za učinkovito komunikacijo,
  • da imate v sebi vire moči, da to dosežete,
  • da si avtoriteto ustvarite ali uničite sami s svojim delovanjem,
  • da ste ravno vi sami najpomembnejši človek v vašem življenju.

Vsebina seminarja, ki bo zelo praktično naravnana, bo tokrat:

  1. osebnostna rast,
  2. učne tehnike, metode motivacije in učinkoviti vzgojni načrti.
V prvem delu se bomo posvetili sebi. Najprej moramo poskrbeti zase, da bomo učinkoviti pri svojem delu in v zasebnem življenju.

Kako si organizirati čas, da ne pride do izgorelosti?
Kako prepustiti težave učencem in njihovim staršem in pri tem ne imeti slabe vesti?
Kako prepoznati čigave se težave?
Kako poskrbeti zase tukaj in sedaj?

Osrednji del je namenjen delu z učenci v razredu.

V oddelkih imamo zelo različne učence – učence z odločbami, nadarjene učence, učence s čustvenimi stiskami itd.

Spoznali boste, katere tehnike učenja so učinkovite in spodbujajo aktivnost ter boljšo koncentracijo med učenjem. Kako se lotimo besedil v učbeniku, ki so pogosto za otroke dolgočasna? Poudarek bo predvsem na aktivnosti učenca med učenjem.

Pri našem poklicu je pomembno, da poznamo sebe in svoj stil zaznavanja in učenja. Pomembno pa je tudi to, da se ves čas zavedamo, da drugi morda dojemajo svet drugače kot mi.

Nekateri učenci se bolj uspešno učijo s knjigo, drugi s poslušanjem učitelja, tretji iz slikovne predstavitve snovi. Nekaterim ustreza, da se pogovorijo v skupini. Nekateri potrebujejo sistematično prikazane informacije in se postopno učijo, drugi imajo bolj celosten pristop.

Gre za različne stile zaznavanja, spoznavanja in učenja. Dobro poznavanje teh razlik bistveno prispeva h kakovosti učenja in poučevanja.

Kaj lahko naredite znotraj te množice možnosti in kje so meje vaše odgovornosti? Kaj lahko storite, da ne boste vseh teh problemov nosili domov?

Kako oblikovati učinkovit vzgojni načrt?

Seminar bomo izpeljali v Ljubljani, 21. aprila 2018 od 9.00 do 15.00 ure.
Pri delu bomo uporabili tehnike nevrolingvističnega programiranja in transakcijske analize.

Kotizacija za seminar znaša 115 EUR. Samoplačniki imate priznan popust, zato je cena za samoplačnike 80 EUR. Prejeli boste potrdilo o 8-urni udeležbi na seminarju, pogostitev med odmori in veliko znanja, ki ga boste lahko takoj uporabili v praksi.

Več informacij na www.manja360.si in na www.cor.si.

Prijave sprejemava s pomočjo kontaktnega obrazca ali na elektronski naslov: manja@manja360.si. Število mest je omejeno, zato pohitite s prijavo. Prijazno vabljeni.